هیالورونیک اسیدتراپی

( تراپی دو منظوره به هدف فیبری – اسکالپی )

هیالورونیک اسید نقش بالایی در هیدراتاسیون و آب رسانی به فیبر مو و اسکالچ را ایفا می‌کند. اسید هیالورونیک ماده‌ای است که به طور طبیعی در بدن شما یافت می‌شود و می‌تواند به صورت مصنوعی نیز ساخته شود. به عنوان یک ماده مرطوب کننده، توانایی برداشت رطوبت از هوا را دارد و تقریبا 1000 برابر وزن خود را در آب نگه می‌دارد.

اسید هیالورونیک به دلیل خاصیت ویسکوالاستیک منحصر به فرد دارای یک قوام ژل مانند است. این امر به ایجاد پشتیبانی ساختاری از فیبر مو و پوست سر کمک می‌کند و آن را محکم و چاق می‌کند . از نظر شیمیایی، این پیوپلیمر ساخته شده از N- استیل گلوکوزامین و D – گلوکورونیک اسید است.

مواردی که در این مقاله به آنها می‌پردازیم:

کارایی هیالورونیک اسید در اسکالپ و تار مو

  • با جذب آب رطوبت مو را افزایش می دهد.
  •  ویسکوالاستیک فیبر مو را ایجاد می‌کند.
  • اثر باکتریوستاتیک ( از رشد باکتری ها در اسکالپ جلوگیری می‌کند)
  • سازگاری زیستی (سازگاری کامل با بافت زنده داشته و فاقد اثر سمی می‌باشد)
  • باعث التهاب نمی‌شود.
  • جلوگیری از تورم
  • تخلخل پذیری مو را کاهش داده و در نتیجه از ایجاد مو خوره جلوگیری می‌کند.
  • به دلیل داشتن خاصی آنتی اکسیدان خود، با آسیب رادیکال های آزاد و اثر مخرب رنگ و دکلره مقابله می‌کند.
تقویت مو با هیالونیک اسید تراپی

مزایای اصلی هیالورونیک اسید

فیبر مو و اسکالپ را آبرسانی و هیدراته کرده و شکنندگی موهای سر را که بر اثر بی‌آبی، خشک هست به طور چشم‌گیری کاهش می‌دهد و در واقع آب بند کوتیکولی را احیا می‌کند. در نتیجه خشکی و گره خوردگی مو را برطرف می‌کند همچنین به موهای درخشش جذابی می بخشد.


خاصیت اتصال رطوبت هیالورونیک اسید با کمک به حفظ تعادل مناسب لیپیدها، مواد مرطوب کننده و پروتئین‌های مورد نیاز برای موها، برای انواع و بافت های مو مفید است.

مزایای هیالورونیک اسید تراپی
هیالورونیک اسید برای مو

اگر به دنبال بهترین سالن زیبایی در تهرانسر برای درمان موهای آسیب دیده خود می‌گردید، پیشنهاد ما به شما، سالن زیبایی رزالیندا می‌باشد. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان، با شماره تلفن 09127603309 تماس بگیرید.

خواص هیالونیک اسید تراپی

  1. آبرسانی به موها: خواص اتصال دهنده و مرطوب کننده اسید هیالورونیک بر روی الیاف مو مانند پوست عمل می‌کند و به الیاف مو اجازه می‌دهد تا رطوبت محصولات را حفظ و مهر و موم کنند.
  2. وز شدن و گره خوردگی مو را از بین می‌برد: اسید هیالورونیک هم‌چنین به مهر و موم شدن کوتیکول کمک می‌کند، که مانع از ورود رطوبت ناخواسته به آن می‌شود، و منجر به وز شدن مو و جمع شدن در بافت‌های مو بسیار فر و موج دار می‌شود.
  3. کمک به پر پشت شدن مو و ضخیم شدن فیبر مویرگی: از لحاظ تئوریک اسید هیالورونیک می‌تواند به جمع شدن موهای خشک و آسیب دیده کمک کند، که این اثر چاق کننده تاثیر بسیار زیادی بر روی افزایش حجم موها در ریشه‌ها تا نوک ساقه دارد، اما برای جبران آسیب واقعی به مواد اضافی مانند کراتین مایع خالص و هیدرولیز شده و روغن بادام سبک و هیدرولیز شده، نیاز است.
  4. اسکالپ را آبرسانی می کند: اسید هیالونیک به وسیله‌ی مولکول های مرطوب کننده باعث جذب و اتصال رطوبت به پوست و افزایش کلاژن سازی، باعث تقویت ساقه‌ی مو می‌شود، همچنین می‌تواند پوست اسکالپ را مرطوب نگه دارد تا از بروز خشکی پوست سر و پوسته پوسته شدن در اثر کم آبی و خارش جلوگیری کند.

بهترین زمان استفاده از اسیدهیالورونیک تراپی

اسید هیالورونیک تراپی را می‌توان به صورت موضعی و هر 20 الی 30 روز یکبار انجام داد . یک تراپی ایده آل برای درمان آسیب موهای کم حجم و تار نازک هایلایت شده و دکلره شده می‌باشد.


اسید هیالورونیک هنگام استفاده با آب بهترین عملکرد را دارد. هنگامی که اسید هیالورونیک روی موهای مرطوب قرار می‌گیرد، می تواند از آب برای جذب رطوبت در مو استفاده کند. به طور دقیق‌تر، توصیه می‌شود که آن را با تقویت کننده روغن سبک شده هیالورونیک اسید برای موهای به شدت خشک و همچنین مقداری مشخص از کراتین مایع یا کراتین ژل (بسته به تخلخل پذیری فیبر مو ) در هر دور تراپی برای تقویت کامل مو و استحکام بخشی به آن ترکیب کنید تا کوکتلی کاربردی با فرمولی مشخص بدست بیاید.

مزایای هیالورونیک اسید

هیالورونیک اسید می تواند به اندازه ی وزن خود آب جذب کند که باعث می شود رطوبت به فولیکول های مو اضافه شود. 

نرم کننده یا سرم هیالورونیک اسید خود را بعد از شامپو زدن بمالید. در حالی که موهای شما هنوز مرطوب است، آن را روی پوست سر خود ماساژ دهید. می توانید از هیالورونیک اسید به صورت روزانه استفاده کنید.

از جمله مهم‌ترین مزایای هیالورونیک اسید تراپی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آبرسانی به موها
  • رفع وز شدگی موها و گره خوردگی آن
  • کمک به پر پشت شدن موها و افزایش ضخامت تار های مو
  • آبرسانی پوست سر

 

برای گرفتن مشاوره بهترین مرکز کراتین در غرب تهران و هرگونه خدمات تخصصی درمان موی آسیب دیده و احیای مو در مرکز تخصصی رزالیندا با شماره 09199500560 و 09199500570 تماس فرمایید. زیبایی را خلق کن تا جهان را به حرکت درآورد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *